Dopu una manifestazione massiva di i prezzi di i metalli in u globu, in i tempi recenti vedemu a China gigante chì mostra a so volta à più di a produzzione d'acciaio. Tata Steel MD & CEO, TV Narendran hè di l'opinione chì Se a Cina taglia a produzzione, allora e so esportazioni seranu menu è questu darà stabilità à i prezzi di l'acciaio, è in fatti, u potenziale di a Cina per disturbà i flussi di l'acciaio glubale serà. menu.

Ellu mette in risaltu chì a parte di a dumanda di l'acciaio globale di a Cina hè in calata dapoi l'ultimi anni è in u mondu sanu, a maiò parte di a dumanda vene da i paesi sviluppati. Ellu dice chì l'India hè un bonu è grande esportatore d'acciaio, induve l'India è a Russia sò i pruduttori più bassi di l'acciaio in u mondu.

TV Narendran aghjusta chì i paesi esportatori d'acciaio riducenu e so esportazioni è l'India hà l'uppurtunità di cumpensà a lacuna. Hè pusitivu nantu à u futuru di l'industria di l'acciaio in India

In i tempi ricenti, dice chì l'industria assiste à un equilibriu megliu induve i sentimenti per l'acciaio sò guidati più da questioni regiunale. Ogni spesa in infrastruttura hè intensiva in l'acciaio è hè bona per a dumanda di acciaio aghjusta. Quandu vedemu i prezzi di l'acciaio in un cuntestu glubale, a crescita hà un grande impattu nantu à a dumanda generale.

Per l'India, dice chì avemu un focusu più altu nantu à Infra è aspetta chì u cunsumu d'acciaio cresce à un ritmu di crescita di u PIB. In u futuru, dice chì l'ESG serà un aspettu assai impurtante di l'industria di l'acciaio è pensa chì u DRI basatu in carbone avarà una vita limitata in avanti. S'aspetta chì a dinamica di l'industria di l'acciaio cambierà mentre andemu versu un futuru più verde.


Tempu di pubblicazione: 07-oct-2021

Lasciate u vostru Messaghju

    *Nome

    *E-mail

    Telefonu / WhatsApp / WeChat

    *Ciò chì aghju da dì