L'8 dicembre di u 2022, a Corte di Cummerciu Internaziunale (CIT) di i Stati Uniti hà emessu u so ghjudiziu finale, sustenendu i risultati di u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti (USDOC) in quantu à a revisione amministrativa di l'ordine di dazi anti-dumping (AD) nantu à a saldatura circular. tubi d'acciaio di qualità di carbone da l'Emirati Arabi Uniti chì copre u periodu da u 1 di dicembre di u 2017 à u 30 di nuvembre di u 2018.
L'USDOC notifica à u publicu chì u ghjudiziu finale di u CIT ùn hè micca in armunia cù i risultati finali di l'USDOC di l'esame, è l'USDOC hè mudificatu i risultati finali di u marghjenu di dumping attribuitu à Universal Tube and Plastic Industries, Ltd. (UTP), THL Tube and Pipe Industries LLC (THL), è KHK Scaffolding and Formwork LLC (KHK) (collettivamente, Universal).
U margine di dumping mediu ponderatu mudificatu da l'USDOC nantu à Universale era 1,18%, paragunatu à u 3,79% publicatu originariamente in i risultati finali u 1 di dicembre di u 2020 è u 3,63% mudificatu è rivedutu u 5 di ghjennaghju di u 2021 dopu a correzzione di l'errori ministeriali.
Questu avvisu era applicabile u 18 dicembre 2022.
Tempu di Postu: Dec-19-2022